niedziela, 2 czerwca 2013

Nowości kosmetyczne

Ostatnio zauważyłam, że razem z Justyną mamy hopla na punkcie zakupów w Rossmannie. Dlaczego o tym mówię? Bo właśnie mam dla Was posta z dawką najnowszych kosmetyków ;)

1. Szampon do włosów cienkich Pantene Pro-V


Nie miałam okazji jeszcze go użyć, ale spodobał mi się delikatny zapach i to że ma zwiększać objętość. Nie wiem ile w tym prawdy, ale produkty Pantene jeszcze mnie nie zawiodły i idealnie nadają się do moich włosów.

2. Żel w spray'u zwiększający objętość Pantene Pro-V


Bardzo lubię wszelkie mgiełki, lakiery itp. w spray'u, aż natknęłam się na żel. Z początku w ogóle nie brałam go pod uwagę, ale myślę, co mi szkodzi spróbować. I wiecie co? To był strzał w 10! Pomaga mi w każdej sytuacji, a zwłaszcza rano gdy mam dość mało czasu na umycie włosów i muszę (niestety) korzystać z suszarki. Ujarzmia niesforne loki przy twarzy, nie powodując że żyją własnym życiem.

3. Ulga płyn micelarny, demakijaż oczyszczanie, dla skory wrażliwej Ziaja


'Dysfunkcyjny płyn micelarny do demakijażu i oczyszczania każdego rodzaju skóry wrażliwej. Zapewnia bezpieczeństwo stosowania, działa jak kojący kompres, zawiera tylko niezbędne składniki receptury'. Tyle o producenta. Ja tylko dodam, że nie jestem zbyt tłusty (jak niektóre płyny) i nie podrażnia oczu. Po prostu świetny!

4. Profesjonalny zmywacz do paznokci bezacetonowy Eveline


Wiele słyszałam o tego typu zmywaczach (chodzi mi o dozownik), jednak dopiero teraz go kupiłam. Cóż, od teraz nie wymienię go na żaden inny, ponieważ: po przewróceniu butelki nie wyleję połowy zmywacza, nie niszczy paznokci, nie śmierdzi na kilometr oraz zawiera olejek arganowy.

5. Perły dekoracyjne Lovely


O tych perełkach myślę, że zrobię kiedyś osobnego posta, pokazując przy okazji wykonanie całego manikiuru z ich użyciem.


Nie byłabym sobą gdybym nie kupiła tej gazety, tej puszki i tego atomizera ;)) Katy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz