piątek, 2 sierpnia 2013

Pink is the colour!

Ponieważ do tej pory nie dostałam wszystkich zdjęć z mojej 18, dzisiaj przedstawię Wam moją stylizację ;) Wiem, że buty do tej sukienki średnio pasują, ale niestety mam za małą i za chudą stopę i bardzo trudno jest mi znaleźć idealne buty. Najczęściej kupuję w CCC, chociaż ich jakość daje wiele do życzenia...Torebka, którą kupiłam w tym samym sklepie już zdążyła doznać małego uszczerbku na zdrowiu. Ale żeby nie było, to nie jest antyreklama, być może ja jestem pechowcem i nie umiem chodzić w butach ;D





Sukienka - Reserved (bardzo podobną ma Macademian Girl ;) TU)
Bransoletka i naszyjnik - H&M
Kolczyki - Cropp Town (ja założyłam złote kuleczki w samym środeczku)
Buty i torebka - CCC
Spinki do włosów - H&M


Katy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz