niedziela, 2 lutego 2014

Warm parka


W końcu odzyskałam moją cieplutką kurteczkę i od razu wybrałam się na zdjęcia. Myślę, że jest to dość uniwersalna stylizacja i przypadnie Wam do gustu. Z racji ciągłej ujemnej temperatury dobrałam gruby sweter, pod który założyłam jeansową koszulę. Jeansy wybrałam ciemniejsze, żeby nie zlały się z koszulą. Całości dopełniła moja ulubiona czapka i szalik.
Wczoraj byłam też na filmie "Wilk z Wall Street". Mimo, że pod koniec mnie zmuliło (chyba od ciepełka w kinie) to film jest naprawdę genialny! Aczkolwiek trzeba cały czas czytać napisy, bo w innym razie można się troszkę pogubić. Miałam wielkie szczęście, bo kupując bilet było 20 minut do filmu, większość miejsc zajętych i akurat zwolniła się rezerwacja w ostatnim rzędzie prawie na samym środku ;3 Wrażenia niesamowite i jak to zwykle bywa, w domu ten sam film będzie wydawał się słabszy ;)


















sweter - h&m / koszula - new yorker / jeansy - cubus / szalik - sinsay / czapka - tally weijl
buty - fleq.pl / parka - bershka


Żałuję tylko że zapodziałam gdzieś okulary, bo w tej stylizacji pasowałyby idealnie :(
Katy

2 komentarze:

  1. Świetna parka!

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* ja już obserwuję od dobrego roku ;)

      Usuń