niedziela, 23 marca 2014

Flowers in the rain


Moją długą nieobecność mogę wytłumaczyć trwającą nieprzerwanie dwa tygodnie chorobą oraz pechem co do pogody - zawsze wtedy kiedy wybieram się na zdjęcia (czyli głównie niedziela) zaczyna pada deszcz. Tym samym wiosenne, kolorowe stylizacje muszą dalej czekać na swoją kolej, a ja nie mogę dodać wpisu :( Poza tym czym bliżej do matury, mam coraz więcej zajęć związanych z przygotowaniami i do domu wracam w godzinach wieczornych... No ale, żeby za dużo nie zrzędzić, dzisiaj się przemogłam, założyłam kalosze i oto jestem :D Wiosna pięknie nas przywitała, a że kojarzą się z nią kwiaty, postanowiłam wykorzystać ten element. W deszczową aulę nie zakładam zazwyczaj jasnych rzeczy, bo zaraz bym się pochlapała, dlatego legginsy są w ciemnej tonacji. Do tego dobrałam pikowaną bluzę, 'kurtkę' i kalosze. Piszę 'kurtka', bo tak naprawdę jest to podpinka mojej zimowej parki z Bershki, którą prezentowałam w poprzednich postach. Tak więc z jednej parki mam w sumie 3 kurtki :D Praktyczność to coś, co bardzo sobie cenię ;) A jakie jest Wasze zdanie w tej kwestii?









kurtka - bershka / bluza - no name / legginsy - zara / chusta - cubus / kalosze - haker


Dziewczyny, polećcie, jakąś fajną stronkę z botkami wiosennymi/jesiennymi gdzie mają rozmiar 35-36. Od dwóch tygodni przeszukuję Internet i nic nie mogę dla siebie znaleźć :<
P.S. Czy Wam też się psuje czasem jakość? :(
Katy 

15 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Love it you outfit <3
    Kisses...
    Thanks for visit my blog!!
    http://onstylegs.blogspot.mx/

    OdpowiedzUsuń
  3. This looks great!! Awesome jacket and pants!
    kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :)
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne masz włosy..! :) fajny look..! A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful outfit!! I love your pants!

    XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Great look perfectly in tune with the background
    xoxo
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous! This is extraordinary!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely pants sweetie. You are very cute :)

    OdpowiedzUsuń