niedziela, 15 czerwca 2014

Prints


Niby wakacje, a ja mam mniej czasu na cokolwiek, niż w ciągu roku szkolnego. Zauważyłam, że jak mam bardziej zorganizowane dni (wyznaczane choćby przez plan lekcji), to prędzej znajdę czas, żeby zrobić coś produktywnego (jak napisanie nowej notki).  Zdjęcia, które Wam prezentuję zostały zrobione przez Justynę, która kiedyś razem ze mną prowadziła tego bloga. Zrobienie sesji to jedno, a obróbka zdjęć to drugie i z tym właśnie miałam problem. Zawsze kiedy miałam się już za to zabrać, coś mi przeszkadzało - a to wyjście ze znajomymi, a to pomoc w sprzątaniu, a to działka itd. Wreszcie przyszła wolna niedziela i zmobilizowałam wszystkie siły :D Mam nadzieję, że spodoba Wam się, jakbym to nazwała, 'niezobowiązujący z nutą elegancji outfit' ;) Sprawdza się w upalne dni, gdy musimy wyglądać trochę inaczej niż na co dzień :) Czekam na Wasze opinie.








bluzka - orsay / spódniczka - bershka / naszyjnik - house / pasek - mohito
okulary - sinsay / buty - ccc


Przypominam o wyprzedaży w poprzednim poście, Katy

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna stylizacja i zdjęcia!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/celebration.html

    OdpowiedzUsuń