niedziela, 3 lutego 2013

Odżywki do paznokci

Zwłaszcza zimą mam straszne problemy z paznokciami. Już nie mówię o tym, jak bardzo wolno rosną, ale stają się dodatkowo bardzo łamliwe i non stop się rozdwajają. Wczoraj poszłam kupić kolejną odżywkę do paznokci, którą poleciła mi koleżanka i muszę przyznać, że działa już po pierwszym razie. Ale oprócz tej, którą za chwileczkę opiszę, mam dla Was również kilka innych, już przetestowanych przeze mnie.

1. Eveline 8w1
Jej zadaniem jest regeneracja i odbudowa struktury płytki. Ponadto uszczelnia, utwardza, pobudza wzrost paznokci, uelastycznia ją, zabezpiecza przed pękaniem, łamaniem i rozdwajaniem, sprawia, że matowe paznokcie odzyskują gładką powierzchnię i lśniący połysk. Widoczne efekty powinny być zauważalne po 10 dniach kuracji.
Stosowanie: codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu na paznokcie. Po czterech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa dogłębnie wnika w płytkę, zapewniając maksymalne wzmocnienie i utwardzenie paznokcia.
Jak już wspomniałam, po jednorazowym użyciu, czułam różnicę polegająca na utwardzeniu paznokcia. Moja ocena 5/5. Absolutny hit!




2. Nail Expert Manicure, Miss Sporty. 5 SILK BASE & TOP COAT
Bardziej bym powiedziała, że jest to baza pod lakier, ale z racji takiej, że wzmacnia również płytkę, mogę ją zaliczyć do odżywek. Według producenta jest to unikalna formuła 2w1. Użyta pod lakier chroni paznokcie przed odbarwieniem. Użyta jako warstwa wierzchnia sprawia, że lakier schnie szybciej i nie odpryskuje. Zawiera proteiny jedwabiu. U mnie działa tylko w pierwszej kwestii. Gdy nałożyłam ją na wierzch, lakier automatycznie zszedł razem z pędzelkiem. Tak więc kładę ją tylko bezpośrednio na paznokcia, który staje się bardziej utwardzony. Ocena 3/5 ze względu na niesprawdzenie się z zastosowaniem.



3. Nail Expert Manicure, Miss Sporty. 2 CALCIUM STRENGTH COMPLEX
'Odżywka z wapniem wzmacniająca słabe paznokcie. Nadaje im ochronną warstwę, która odżywia paznokcie, chroni je przed łamaniem, rozdwajaniem się' - jasne... Więcej ma wad niż zalet. Stosowałam dość długo, a oczekiwanych skutków się nie doczekałam. Oprócz tego że jest tania, można użyć pod lakier i ma mleczny kolor, to nic więcej dobrego nie da się powiedzieć. Dość długo schnie i po pierwszym otwarciu można ją używać nie dłużej niż około półtora miesiąca, bo potem gęstnieje i nadaje się do wyrzutu. Tak też się stało z moją, dlatego nie mam swojego zdjęcia, tylko odnalazłam w necie. Ocena 2/5


4. Growth booster, Oriflame
Błyskawicznie schnie, ma zielonkawe zabarwienie i białe drobinki. Po nałożeniu w ogóle nie widać że coś robiliśmy z paznokciami. Dla mnie nie ma w tym żadnego problemu bo dzięki niej paznokcie miały szybciej rosnąć i tak też się działo. Na zdjęciu nie widać za dużo koloru zielonego, ponieważ już mam końcówkę. Nie jestem pewna czy nadal jest dostępna w sprzedaży ale podejrzewam, że nawet jeśli jest inne opakowanie i minimalnie inny opis, to efekt daje ten sam. Ocena 4/5.


Gdyby ktoś miał jakiś preparat do polecenia, proszę pisać, Katy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz