sobota, 23 lutego 2013

TAG: Przystojniacy.

Siedząc w to sobotnie popołudnie w piżamie, przeglądając marcowego joya oraz nowe notki na blogach, na którymś z nich wpadłam na tag dotyczący 10 przystojniaków. Jest to taka wesoła i nic nie wnosząca do życia notka, akurat na to żeby oderwać się od nauki, pracy czy sprzątania :) Wiem, że z pewnością wiele z was podzieli moje zdanie co do przystojniaków, a jeszcze więcej z was mnie zlinczuje no, ale o gustach się nie dyskutuje :) Mam nadzieję, że zmieszczę ich w 10! Nie będą oni jakoś konkretnie ponumerowani typu, że nr 1. najładniejszy, a nr 10. najbrzydszy, od tak po prostu ich powklejam.

1. Alexander Skarsgard
Jak dla mnie 193cm czystego seksu :3

2. Ian Somerhalder
Wiem, że tutaj większość z was stwierdzi, że jest szkaradny, sama tak na początku uważałam, ale gdy zaczęłam mu się przyglądać stwierdziłam, że ma interesującą urodę i mnie on pociąga :)

3. Tom Felton
Tom jest blondynem, pewnie jak powiem wam, że nie przepadam za blondynami to zaczniecie się śmiać, ale tak właśnie jest. Mam tylko kilku ulubionych blondynów. :)

4.  Zayn Malik
Wiem, wiem One Direction to taki szajs i w ogóle, ale uwielbiam go. Te jego piękne oczy. Musicie wiedzieć,  że mam cholerną słabość do brązowych oczu. <3

5. Liam Payne
Cudowny! Uwielbiam jego twarz i te krótkie włosy. <3

6.  Harry Styles
Może nie uznaję go jako hiper, mega przystojnego mężczyznę, ale jest bardzo przystojnym i słodkim chłopakiem. :)

7. Odyktator
Nie mam pojęcia kim jest i gdzie mieszka, znalazłam go przypadkiem na last.fm uważam, że jest cholernie męski no i dziewczyny pamiętajcie ŁYSI NAJLEPSI!

8. Douglas Booth
Jak dla mnie chodzący seks. Uwielbiam zarost u facetów. 

9. Ed Westwick
Kolejny cholernie męski i chociaż większość dziewczyn 'owłosioną klatę' uważa za okropną to ja myślę, że jest całkiem seksi. :)

10. Chace Crawford
Uhuhuhu chciałoby się zjeść.

Na bank znalazłabym jeszcze kilku innych przystojniaków, ale to są tacy którzy jako pierwsi przyszli mi do głowy gdy pomyślałam 'seksi i przystojny'. Jeżeli chcecie to podajcie w komentarzach swoje własne propozycje seksownych mężczyzn. :)


Pozdrawiam.
Lurien.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz