niedziela, 21 kwietnia 2013

Podsumowanie.

Hej! Dzisiaj leniwa niedziela, chociaż mam trochę nauki to i tak się obijam. Mam dla was post zupełnie niekosmetyczny, niezwiązany z modą etc. Dajcie znać czy chcecie takich więcej czy może raczej nie. Będzie to mianowicie podsumowanie ostatnich dni w przeczytane przeze mnie książki, obejrzane filmy, seriale oraz ulubione piosenki. A więc zaczynamy.

Przeczytane książki
1. Wojciech Cejrowski- Podróżnik WC

Wojtek opowiada o swoich podróżach w bardzo fajny, przystępny i zabawny sposób. Książkę tę pochłonęłam w dwa wieczory. Naprawdę polecam.

2. Tadeusz A. Kisielewski- Katyń Zbrodnia i Kłamstwo
Książka naprawdę daje do myślenia, jest dosyć ciężką lekturą, jeżeli ktoś tak jak ja jest historycznym laikiem to musi czytać wszystkie przypisy. Mimo wszystko i tak bardzo polecam bo można spojrzeć świeżym okiem na całą sytuację.

3. John Katzenbach- Profesor

Jeżeli kochacie dobre kryminały to książka jest jak najbardziej dla was! Ja jestem nią zachwycona, nie mogłam się oderwać żeby przestać czytać. Nosiłam ją nawet do szkoły i czytałam na przerwach. Polecam każdemu!

Obejrzane filmy
1. Chłopiec w pasiastej piżamie
Oglądałam ten film po raz trzeci i za każdym razem na nim płakałam. Jeżeli macie ochotę na coś dołującego to naprawdę polecam. Film świetny, zapewne obejrzę go jeszcze nie raz.

2. Mój rower
Bardzo fajny film. Taki na wieczór do kawy i ciasteczek. Nie jest jakiś wybitny, ale mnie się podobał. Ma niewymuszone dialogi i jest dosyć hmm życiowy.

3.Zabiłem moją matkę
Bardzo fajny film, ukazuje, że relacje z rodzicami nie zawsze są cukierkowe, nie zawsze jest się akceptowanym i nie zawsze wszystko jest takie jak się wydaje. Polecam obejrzeć, do tego główny bohater jest cholernie przystojny ;)

4. Now is good
Kolejny film na którym płakałam. Po tym filmie nawet nie wiedziałam co powiedzieć, wiem tylko, że ma się wtedy ochotę coś zmienić w swoim życiu i przestać marudzić.

5. Poradnik pozytywnego myślenia
Wiem, że większość z was pewnie już dawno go oglądała, ale i tak polecam. Nie jest to taki typowy film, gdzie najpierw ludzie się poznają i są zakochani, następnie wszystko się psuje i wtedy nagle w ostatnim momencie stwierdzają, że jednak się kochają. Jest to film ukazujący przeciwności losu i to jaka miłość bywa niepozorna.

Obejrzane seriale
Na bieżąco oglądam pamiętniki wampirów oraz tajemnicę Amy, więc nie będę tego tutaj wypisywać. Nowe seriale,które zaczęłam oglądać to:

1. Klub szalonych dziewic
Już kiedyś go oglądałam i żałuję, że nie ma kolejnych sezonów, ale stwierdziłam, że znów potrzebuję czegoś odmóżdżającego i o to jest.

2. Dziewczyny
Co prawda obejrzałam dopiero jeden odcinek, ale jest nawet fajny. Więcej będę mogła powiedzieć jak obejrzę więcej. Wyczaiłam go w polecanych u kogoś na blogu. :)

Ulubiona muzyka
Najpierw może napiszę wam co o ulubionych piosenkach z tego miesiąca mówi mój last.fm:
1. Florida- Let it Roll
2. Ewelina Lisowska- W stronę słońa
3. Power Play- Oj tam Oj tam
4. Jeden Osiem L- Kilka Chwil
5. Trzeci Wymiar- Skamieniali
6. Pitbull- Rain Me Over
7. Trzeci Wymiar- Dla mnie masz stajla
8. Pijani Powietrzem- Porywacze Zapalniczek
9. Jeden Osiem L- Jedno Jest Życie
10. Pitbull- Hey Baby
W sumie zgadzam się bo ostatnio raczej takich weselszych kawałków słucham chociaż dodałabym do tego jeszcze:
Hey- Mru-Mru

Lurien.

2 komentarze:

  1. może jakieś stylizacje imprezowe? pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, w sumie zbliża się majówka i matury, więc w najbliższym czasie postaramy się o coś takiego :)

      Usuń