wtorek, 30 kwietnia 2013

Still chill

Przyznam szczerze, że wcześniej zaplanowałam sobie stylizację w zupełnie innym stylu, ale niestety pogoda pokrzyżowała mi plany. Postawiłam na klasyczny zestaw. Rurki w dość mocnym kolorze podwinięte u dołu, czarna marynarka z podwiniętymi rękawami i pasujący do niej T-shirt. Całości dopełniły półbuty na obcasie i złota biżuteria. Mówię klasyczny, bo można go naśladować na wiele sposobów. Zmieniać można kolor spodni, dobrać do tego kontrastową marynarkę oraz najzwyklejszy T-shirt. Moje wymarzone połączenie to pastelowe żółte rurki, miętowa marynarka i również pastelowa bluzka, fiołkowa, różowiutka, czy nawet biała... Ale najpierw muszę mieć takie spodnie ;) Póki co zostawiam Was w poniższej wersji i wybaczcie mi za nierozgarnięte włosy.



Płaszczyk - Bershka
Apaszka - Tally Weijl
Marynarka - Stradivarius
Spodnie - Stradivarius
Bluzka - Tammy
Torba - Puccini
Buty - CCC
Pierścionek - Allegro
Bransoletka - Allegro

Udanej Majówki!
Pozdrawiam, Katy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz