niedziela, 17 listopada 2013

Leather shorts


Co tam, że zimno, że marznę, że nie czuję rąk. To jeszcze nie powód żeby rezygnować ze swoich ulubionych rzeczy ;). Dzisiaj proponuję Wam klasyczny zestaw: obcisłe skórzane szorty w towarzystwie luźnej panterkowej bluzki. Niestety nie byłam w stanie na tyle się rozebrać, żeby w całości ją pokazać ;). Buty dobrałam do bluzki, a całość podkreśliłam czerwonymi ustami. Dodatkowo założyłam gruby komin w uniwersalnym czarno-białym kolorze. Zakładam go do wszystkiego i najchętniej bym się z nim nie rozstawała. Tyyyle ciepełka... Już mam pomysły na kolejne stylizacje, a więc czekajcie z niecierpliwością.





płaszczyk, sweterek - no name / bluzka - stradivarius / szorty - szafa.pl
komin - sinsay / kolczyki - cropp town / koturny - bershka


Katy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz