niedziela, 10 listopada 2013

Mint jacket


Miniony tydzień był dla mnie baaardzo zwariowany i pełen wrażeń. Wszystko zmieniało się w ostatniej chwili. I jak to zwykle bywa w niedziele, dzisiaj mam chwilę chill out'u. Wybrałam się na szybką sesję, stąd niektóre zdjęcie mogą być mało wyraźne, ale starałam się jak mogłam ;). Do koszuli w pastelowych odcieniach dobrałam miętową marynarkę i skórzaną spódniczkę. Do tego założyłam wyrazisty łańcuszek i pomarańczowe kuleczki. Żeby nie skrócić sylwetki, wybrałam botki na dość wysokim obcasie. Zdecydowanie uwielbiam tego typu stylizacje.







koszula - pull&bear / skórzana spódniczka - h&m / marynarka - mohito / okulary - h&m
botki - centro / płaszczyk, apaszka - no name / naszyjnik - house / kolczyki - gift


Jednym z tych nieoczekiwanych zdarzeń było zdanie prawka za pierwszym razem (!)
Coś czuję, że szykuje się sesja z autkiem ;D
Katy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz