niedziela, 5 maja 2013

Something new

Co tam, że dopiero w ostatni dzień majówki mamy taki piękny słoneczny dzień i dopiero dzisiaj mam przypływ świeżej energii. Na całe szczęście wczoraj byłam na zakupach na poprawę nastroju i jak sobie patrzę na te nowości to od razu mi lepiej.. Nie to że się aż tak nimi zachwycam, ale są w takich wspaniałych, orzeźwiających kolorach, że aż zapragnęłam lata! Mam nadzieję, że niebawem pojawią się również stylizacje z ich udziałem, ale dzisiaj na razie 'post pokazowy'. Piszcie o swoich ulubionych kolorach, albo o takich które przypominają wam wakacje, czy też takie które was być może uspokajają i wprowadzają w melancholię.


Jasnożółte spodnie, Zara


Spódniczka mini, Bershka


Pomarańczowa koszula, Bershka


Pomarańczowa marynarka, Bershka


T-shirt'y i bransoletka, Cropp Town


Torba, CCC


Woda toaletowa, Zara
Doprawdy nie wiedziałam, że w Zarze są takie świetne zapachy!
Katy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz