wtorek, 9 lipca 2013

Informacyjnie.

Jak zauważyliście nie dodaję już postów. Muszę was poinformować, że zawieszam, albo właściwie zamykam swoją działalność na blogu. Raczej już nie wrócę. Myślę, że Katy sama bardzo dobrze poradzi sobie z blogiem, a ja no cóż bardzo dużo u mnie się dzieje ostatnio w życiu, nie będę tutaj opowiadać co bo są to sprawy prywatne, ale wątpię żebym miała czas dodawać notki. Tym bardziej po wakacjach klasa maturalna, trzeba się wziąć do roboty, a skoro już w wakacje nie mam za wiele czasu na bloga to co dopiero w roku szkolnym. Przepraszam, że tak wyszło, ale chyba każdy mnie rozumie. Uważam, że są sprawy ważne i ważniejsze, a jak już mówiłam Katy jest bardziej zaawansowana i obcykana w zdjęciach, kosmetykach, nowościach, haulach zakupowych itd. i na pewno świetnie sobie poradzi i będziecie zadowoleni. No to by było na tyle. Dziękuję wam wszystkim, jeżeli ktokolwiek to czytał, bez was nie byłoby mnie, więc dziękuję i żegnajcie. ;)



Lurien.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz