sobota, 20 lipca 2013

Presents

A więc jak wcześniej zapowiadałam, dzisiaj zalewam Was zdjęciami moich wspaniałych prezentów. Dziękuję za nie jeszcze raz, wszystkim!



Bombonierka Lalibelle Czekoladki w 6 smakach, Wedel


Lokówka Philips i kolczyki Cat&Cat
Moja poprzednia przedpotopowa lokówka nawet w połowie jej nie dorównuje


Kartka oraz zestaw kosmetyków Yves Rocher
Szampon i odżywka odbudowujące z olejkiem jojoba
Mleczko do ciała, żel pod prysznic i do kąpieli oraz woda toaletowa o zapachu jeżyny
Błyszczyk do ust malina


Raffaello i białe wino półsłodkie Via Di Roma



Pluszowy miś z życzeniami od serca ;)


Gazety Cosmopolitan i HOT, czekoladki nadziewane Amoretta Mieszko...


...bluzeczka z nieco dłuższym tyłem Orsay...


oraz srebrna bransoletka z serduszkiem od mojego wspaniałego chłopaka ;))


Portfel mogący robić za kopertówkę, ystrdy.de



Puzderko na moją ulubioną biżuterię


Lakier do włosów More, cień do powiek 22590.1 Pink, pomadka Smoky Plumping 18331.1 Pink (jest rewelacyjna - lekka i chłodząca!) oraz kredka do oczu Sparkle in Paris Shimmering silver 24823,a to wszystko z Oriflame



Elegancka bransoletka i kartka z życzeniami


Perfumy C-THRU emerald


Kartka, ramka na zdjęcie, zdjęcie z dzieciństwa (to chyba nie powinno wyjść na światło dzienne..) i mgiełka do ciała vanilla&shea butter Victoria's Secret - po prostu GENIALNE



Kartka oraz prześliczna srebrna bransoletka z zawieszką


Żelki Haribo, maskara Volume Flash Scandal Eyes Rimmel i śliwkowy lakier do paznokci 3055 Miss Sporty




A na koniec moi mili, najbardziej nieoczekiwany prezent. Srebrna obrączka Apart (nie wiem jakim cudem, ale pasuje idealnie) w towarzystwie przeuroczej kartki <3

Chyba Was aż tak nie zanudziłam... W każdym razie nie wiem kiedy się pokażę, ponieważ jestem po operacji nosa i w chwili obecnej nie prezentuję się ciekawie :/ Obiecałam też zdjęcia z 18, ale wciąż czekam na drugą turę, gdyż koleżanka ma problemy z komputerem. Liczę na Waszą wyrozumiałość, Katy.

1 komentarz: