poniedziałek, 15 lipca 2013

New items

Nawet nie wiecie przez co przechodzę. Dopiero co w piątek wyprawiałam swoją imprezę 18-stkową (zdjęcia niebawem) i liczyłam na chwilę spokoju, ale jutro idę po raz kolejny do szpitala i znów mnie nie będzie. Tym razem myślę, że maksymalnie trzy dni, ale fakt faktem... Póki co dodaję zdjęcia paru nowych rzeczy, a po powrocie ze szpitala zajmuję się Wami na poważnie :)


Bluzka, H&M

Ostatnio narzekałam, że na tych trwających obecnie wyprzedażach nie można nic ciekawego znaleźć. Cofam to. Wystarczy zmienić centrum handlowe. Ja wybrałam Galerię Łódzką :)



Spodnie 7/8, Vero Moda



Okulary, F&F


Podkład Maybelline Dream Fresh BB 8w1
Jest niesamowity pod każdym względem i dla mnie to numer 1 wśród podkładów! Dlaczego 8w1?
1. Efekt naturalnego rozświetlenia.
2. Wyrównanie kolorytu.
3. SPF 30.
4. Nawilżenie przez cały dzień.
5. Koryguje niedoskonałości.
6. Nietłusta formuła.
7. Widoczne wygładzenie.
8. Uczucie świeżości.


Maskara Maybelline the Colossal Volum' Express Smoky Eyes
To już kultowy tusz do rzęs. W wielu gazetach i na wielu stronach internetowych piszą o nim w samych superlatywach. Postanowiłam to sprawdzić i nie żałuję. Niesamowicie wydłuża rzęsy (czego nie potrafił żaden mój poprzedni tusz) i co najważniejsze przy odrobinie precyzji nie skleja ich. Ja mam kolor granatowy, bo nie było już czarnego, ale powiem szczerze, że nie widać różnicy.

I jeszcze tylko tak dla formalności. Zdjęcia są gorszej jakości, ponieważ zepsułam aparat, a zapasowy zabrała moja mama na wyjazd. Mam nadzieję, że wybaczycie. Do następnego!
Katy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz