czwartek, 29 listopada 2012

Variety

Mam dosyć. Po prostu mam dosyć. Czekam tylko na święta, by móc normalnie się wysypiać, bez konsekwencji, że obudzę się z bólem pleców... Nauczyciele zwariowali do reszty. Pierwsze co robię jak przychodzę do domu, to wyliczanie ile rzeczy mam do nauki i rozważanie ile czasu będę musiała na to poświęcić. Stąd biorą się rzadsze wpisy na blogu. No ale zostawmy szkołę w spokoju. W zeszły weekend obchodziłam imieniny i pojawiło się u mnie parę nowych kosmetyków, które to poniżej prezentuję. Jutro mamy klasowy wypad do Łodzi, więc z pewnością wrócimy z niemałą porcją zdjęć.


To akurat jeszcze sama zamawiałam, aczkolwiek nie wiem jakim cudem, bo nie przypominam sobie, żebym potrzebowała trzecią mgiełkę, zwłaszcza że rzadko je używam..
Mineralny olejek do ciała w sprayu "Diamentowa poświata", AVON
Tym bardziej dziwne dla mnie jest to, że zawiera on drobinki brokatu, więc jest średnio uniwersalny.
Poza tym ma ładny, różany zapach.


Żel pod prysznic i dezodorant antyperspirant w kulce Kwiat Lotosu, Yves Rocher
Uwielbiam lekkie, kwiatowe zapachy, ale chyba zostawię je sobie na wiosnę. Zimą wolę jednak otulać się gorącą czekoladą, zmysłową wanilią, czy też wszelkimi produktami z dodatkiem cynamonu. Zwłaszcza, że tak bardzo kojarzą mi się z nadchodzącymi świętami.


Głęboko oczyszczająca maseczka przeciw wągrom z 0,5% kwasem salicylowym, AVON
Nie miałam okazji jeszcze jej wypróbować, więc trudno mi cokolwiek o niej powiedzieć.


Mydełko Milk & Honey Gold, Oriflame
Idealne na tą porę roku!


Szampon dodający objętości włosom cienkim i delikatnym Malina Hibiskus, AVON
Ja generalnie podczas mycia włosów używam zawsze dwóch szamponów, do skóry głowy i odpowiedni do rodzaju włosów, więc mam podwójne działanie. Moim zdaniem ten sprawdza się bardzo dobrze i nie sprawia wrażenia (jak ja to nazywam) ciężkich włosów.


Owocowe mleczko do ciała Granat i Mango, AVON
Wszystko wyraża się w jednym słowie: KOCHAM!


I imieninowy kwiatek :)
Pozdrowienia dla mojej rodziny, która ma na tyle podobny gust, że dostałam dwa takie same :)


Katy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz