niedziela, 2 grudnia 2012

December

Jak ten czas szybko leci... Tylko czekać, jak święta Bożego Narodzenia staną się jedynie wspomnieniem i rozpoczną się przygotowania do Sylwestra... Ale mamy początek grudnia. Zbliża się zima. Łagodna w miarę jesień powoli nas opuszcza. Tym samym nasza garderoba powinna ulec zmianie. Oprócz grubych, norweskich swetrów nie może jednak zabraknąć panujących trendów. Obie z Justyną uważamy, że czasem ważniejszy jest wygląd niż praktyczność ;) i nie dotyczy to tylko 10cm szpilek... Obecnie na prowadzenie wysuwają się jak co roku cekiny, mocny czerwień i pikowania. Co do cekinów to obydwie znalazłyśmy swój idealny typ - cekinowa mini. Absolutny must-have. Przy odpowiednim doborze ciuchów sprawdza się również na co dzień. Czerwień dla mnie jest ok, ale nie w wersji total look. Zbyt razi. A pikowania, hm, moim zdaniem powinny pozostać na kurtkach. Ponadto zauroczyły mnie dodatki, a szczególnie biżuteria z kryształami. Tak bardzo kojarzą mi się z zimą! I skóra... Ach, uwielbiam ją! W każdej postaci, może tylko z wyjątkiem koloru, bo niebieska skóra jest zupełnie nie w moim guście. Ale skórzane spodnie, rękawiczki, legginsy, kołnierzyki i inne wykończenia, a wszystko to w towarzystwie ćwieków! Wyimaginowałam sobie skórzane szorty z wysokim stanem i właśnie z ćwiekami. Znalazłam coś podobnego w H&M, ale będę szukać jeszcze dalej. O spódniczkach nie piszę, bo już mam, ale sukienka czemu nie ;) Oprócz wymienionych rzeczy poszukuję jeszcze jeansowej i czarnej zwiewnej koszuli, czegoś koronkowego i futrzanej kamizelki. To by było na tyle, nie będę dłużej zanudzać ;>






HOT, moja ulubiona gazeta niezmiennie od dwóch lat


Miłego popołudnia, Katy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz