niedziela, 30 grudnia 2012

Moje zdobycze.

Na wstępie muszę wyjaśnić, że Kasia nie dodaje żadnych notek, gdyż ma zepsuty komputer i żyje bez łączności ze światem (czyt. internetem). W zamian za to ja dodaję troszkę więcej notek. Myślę, że jak zacznie się nowy semestr to zaczniemy robić więcej naszych codziennych stylizacji i będą notki o nas obu. Na razie muszę wam pokazać rzeczy które kupiłam, upolowałam i zdobyłam. Nie jest ich dużo, ale zawsze coś.


Pierścionek na dwa palce. House. Ostatnio tylko takie lubię, a te na jeden palec są dla mnie niewygodne.

Cekinowa spódniczka. House.

Spódniczka czarna, koronkowa. Second Hand.

Spodnie z wysokim stanem. Second Hand.

Czapka na zimę z pomponem, we wzorki. Second Hand.

Koronkowa bluzka. Bikbok.

Kamizelka w norweskie wzory. Second Hand.


To by było na tyle. Pozdrawiam. Zapraszam do komentowania. Lurien.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz