piątek, 21 grudnia 2012

Tag 'o mnie'.

Wróciłam z wigilii klasowej, zdrzemnęłam się i niedługo muszę iść do sklepu, ale w tej przerwie, kiedy nic nie robię wynalazłam tag, który tutaj zrealizuję. Nie przedłużając:

1. Jak masz na imię?
Justyna
2. Kiedy masz urodziny?
12.07
3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Chodzę jeszcze do liceum. Hmm w dzieciństwie- detektyw i cukiernik.
4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Nie.
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Każdej. Dosłownie. Od metalu, aż po disco polo.
6. Czy pracujesz?
Czasem się znajdzie jakaś wakacyjna praca, ale na co dzień nie.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Przede wszystkim 'tego czegoś' za co będę w stanie ją polubić/pokochać.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Do przyjaciół.
9. Ulubione jedzenie?
Każde! Ale najbardziej to pizza, frytki i inne kaloryczne rzeczy.
10. Ulubiona część garderoby?
Hmm rajstopy, krótkie spodenki, morska spódniczka
11. Czy masz zwierzątka?
Tak, psa, ale chcę kota ;3
12. Ulubione miejsce?
Mój pokój.
13. Czy masz drugie imię?
Nie.
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Kanapka :D Nie, no tak na serio to chyba biologia.
15. Ulubiony napój?
Kawa!
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
I follow Rivers- Lykke Li
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Męskie: Aleksander, Sebastian, Eryk.
Damskie: Elena, Alicja, Sandra
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Biegam dla kondycji.
19. Ulubiona książka?
Harry Potter!
20. Ulubiony kolor?
Czerwony i złoty.
21. Ulubione zwierzątko?
Kot!
22. Ulubione perfumy?
DKNY- Be Deliciouse
23. Ulubione święto?
Święto zmarłych.
24. Czy skończyłaś liceum?
Jestem obecnie w 2 klasie ;)
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Niestety, nie byłam.
26. Czy mówisz w innych językach?
Hmm, mówić raczej nie mówię, ale uczę się niemieckiego.
27. Czy masz rodzeństwo?
Tak, dwie siostry.
28. Ulubiony sklep?
Spożywczy! ( Ale ze mnie żartowniś) Bershka, KappAhl, H&M, C&A
29. Ulubiona restauracja?
McDonalds, KFC, Burgerking
30. Czy lubisz szkołę?
Szkołę, jako szkołę, znajomych etc. tak, ale gorzej z nauką.
31. Ulubiony youtuber?
Chyba Katosu i theduedonne
32. Ulubiony film?
Krwawe święta! Titanic, Skazani na Shawshank
33. Ulubiony program w telewizji?
Chyba Masterchef
34. PC czy Mac?
PC
35. Jaki masz telefon?
Szajsung. Tylko czekam żeby go wymienić.
36. Ile masz wzrostu?
Oj malutko. 154cm ;)


Pozdrawiam. Justyna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz