piątek, 7 grudnia 2012

Tag świąteczny.

Dzisiaj piątek i nareszcie mam trochę więcej niż 5 minut na bloga. Niedługo święta, więc i ja uległam wszelkim tagom i zrobiłam dla was tag świąteczny. Zaczynamy. :)


1. Ulubiony świąteczny film

Hmm w sumie to mam dwa. Kevin sam w domu oraz Grinch: Świąt nie będzie.

2. Ulubiony świąteczny kolor

Na pewno czerwony! Do tego jeszcze mogę dodać biały, złoty, srebrny i wszystko co brokatowe.

3. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie?

Do mnie na święta przychodzi cała najbliższa rodzina, więc zawsze ubieram się dosyć elegancko, ale jednocześnie wygodnie. 

4. Jeżeli w tym roku mogłabyś dać prezent tylko jednej osobie, kto by to był?

Nie chciałabym dawać prezentu tylko jednej osobie, gdyż uwielbiam szał prezentów. To komu bym chciała dać ten prezent zachowam dla siebie. :) Zaraz po tej osobie byłaby Kasia. 

5. Otwierasz prezenty w wigilię czy świąteczny poranek?

U mnie w domu przyjęło się tak, że otwieramy prezenty zaraz po zjedzonej wigilii wieczorem i tak też robię.

6. Czy kiedykolwiek zbudowałaś dom z piernika?

Nie, nie zbudowałam. Jakoś nie kręcą mnie domki z piernika. Sto razy bardziej wolę robić masę malutkich pierniczków. 

7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?

Hmm oglądać świąteczne filmy, czytać książkę, leżeć pod kocykiem, rozmawiać ze znajomymi online, pić ciepłą herbatkę z cytrynką, zajadać się świątecznymi smakołykami, wypróbowywać nowe techniki makijażu,  tworzyć nowe zestawy ubrań do założenia i generalnie odpoczywać i robić tylko to na co mam ochotę.

8. Jakieś świąteczne życzenia?

Hmm rzęsa na policzku, świeczki na urodzinowym torcie, spadająca gwiazda, te same cyfry na zegarku i zawsze to samo życzenie. Teraz też mam tylko jedno. Zachowam je dla siebie. A tak poza tym to żeby wszyscy byli zdrowi i żeby kolejny rok był lepszy niż poprzedni. 

9. Ulubiony świąteczny zapach

Oczywiście cynamon! Karmel, wanilia, goździki! Uwielbiam też zapach zupy grzybowej i pierogów, a także pieczone jabłko z cynamonem. 

10. Ulubione świąteczne jedzenie

W sumie prawie wszystko, ale tak najbardziej to: pierogi z kapustą i grzybami, zupa grzybowa, sałatka(jajko, pieczarki, groszek i majonez). 

No i tutaj już kończymy. Taki trochę luźniejszy post. Mam nadzieję, że wesoło wam się czyta. Zapraszam do komentowania i podawajcie swoje odpowiedzi. Pozdrawiam. Justyna.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz