sobota, 25 maja 2013

-40% w Rossmannie!

Wiem, że na jakiegokolwiek bloga kosmetycznego nie wejdziecie to wszyscy trąbią o tej przecenie. Ja postanowiłam z niej skorzystać gdyż kilka rzeczy mi się pokończyło.

Lakier do paznokci Lovely za 3,69zł


Puder Miss Sport 001 Light za 7,59zł

Farba Loreal Preference Pure Paprika za 24,99zł

Odżywka bez spłukiwania do włosów rozdwajających się za 6,99zł

Maska Alterra, używam jako odżywkę. Za 6,99zł

Kulka Nivea przeciw białym i żółtym śladom. Za 7,99zł

Tonik Under Twenty przeciw zaskórnikom za 8,99zł

Moje ulubione maseczki Ziaja oczyszczające za 0,89zł każda :)

Jak widzicie szału nie ma, kupiłam to co mi się kończy. Miałam kupić jeszcze podkład under twenty i balsam do ust, ale podkładu mam jeszcze 1/3, a balsamy do ust aż dwa, więc się powstrzymałam.

Do zobaczenia.
Lurien.







2 komentarze:

  1. ojej nawet nie wiedziałam, że jest promocja! lecę do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Co prawda -40% tylko na kolorówkę i pielęgnację twarzy, ale zawsze coś :)

      Usuń