wtorek, 21 maja 2013

Letni tag

Mam dla was dzisiaj post troszkę na szybko, gdyż teraz mamy sezon poprawiania ocen i mam masę nauki. Co prawda nie mamy jeszcze lata, ale jest tak ciepło jakby już było, więc tag jak najbardziej adekwatny.
Chciałam was zaprosić jeszcze na mojego twittera: https://twitter.com/xLurien , dopiero zaczynam, ale myślę, że się polubimy. Do tego stwierdziłam, że skoro co miesiąc kupuję JOY'a to będę wam robiła taki przegląd najfajniejszych jego części. Okej, bez przedłużania, do tagu!

1. Jakie są Twoje ulubione lody?Sorbet ananasowy i generalnie wszystkie sorbety, lody miętowo-czekoladowe, jagodowe, jabłkowe, krówkowe, orzechowe
2. Twój ulubiony owoc?Arbuz, truskawki, borówki amerykańskie
3. Japonki, sandały czy baleriny?Zdecydowanie sandałki, chociaż jeżeli jestem nad jeziorem czy gdzieś to japonki bo nie trzeba ich zapinać.
4. Jaki lubisz lakier na stopach - french, 1 kolor czy bez lakieru?Jeden kolor. Zazwyczaj jakiś mocny np. czerwony, pomarańczowy, neonowy niebieski.
5. Preferujesz bikini, tankini czy strój jednoczęściowy?Bikini. Nigdy nie mogłam i chyba już się nie przekonam do jednoczęściowych strojów.
6. Jak lubisz się opalać - solarium, samoopalacz czy słońce?Najbardziej słońce. Przyznam się skrycie, że nigdy nie byłam jeszcze w solarium, jakoś mnie nie ciągnie. Samoopalacz kiedyś w gimnazjum próbowałam i narobiłam sobie plam. :(
7. T-shirt czy top?
Hmm wolę topy na ramiączkach.
8. Spodnie, krótkie spodenki czy spódnica?
Krótkie spodenki są najwygodniejsze, jednak spódnice bardziej eleganckie, więc pół na pół.
9. Gładka skóra - golenie, woskowanie czy depilator?
Najchętniej poszłabym na laserową depilację, niestety nie mam takiej możliwości, więc golę się po prostu maszynką. Depilator nie jest dla mnie.
10. Baseny czy jezioro?
Jedno i drugie! Co prawda baseny tylko ze zjeżdżalniami, bąbelkami itd., ale są świetne, a jeziora dobre na wypady z przyjaciółmi.
To już koniec. Do zobaczenia niedługo. Postaram się zrobić dla was te stylizacje imprezowe.

Lurien.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz