czwartek, 9 maja 2013

Hej! Hej! Hej!

Wiem, że dawno mnie tu nie było, ale w moim życiu tyle się dzieje! Bardzo chętnie bym wam o tym opowiedziała, ale są to sprawy prywatne i nie chcę żeby cały świat o nich wiedział. Na prawdę nie miałam nawet minutki na bloga. Minęło już prawie całe wolne w związku z maturami, a ja nic nie zrobiłam do szkoły! Dobra koniec żalenia się! Mam dla was dzisiaj informację, pytanie oraz małe inspiracje.
Co do informacji chciałam wam powiedzieć, że wietrzę swoją szafę! Jeżeli chcecie coś kupić to zapraszam :
obiecuję wam, że na dniach pojawi tam się o wiele więcej rzeczy. Chciałabym dziennie przynajmniej ze 2-3 rzeczy dodawać. Pamiętajcie zawsze można pisać, negocjować cenę itd. Jestem otwarta na wszelkie propozycje. 

Druga sprawa jaką chciałam poruszyć to nagrywanie na youtube. Czy chciałybyście żeby otworzyć kanał youtube i robić też vlogi? W sensie nasze haule zakupowe, kosmetycznych ulubieńców, pielęgnacje itd. Jak możecie to dajcie znać co sądzicie na ten temat :)

No i przechodzimy do sedna czyli troszkę inspiracji:







To już wszystko. Postaram się dla was na dniach przygotować majówkowe postanowienia, chociaż mamy w sumie już prawie połowę miesiąca to może lepiej zacząć od czerwca? ;> I może stylizacje 18stkowe, gdyż przynajmniej dla mnie jest to sezon 18stek i jest ich mnóstwo! A teraz naprawdę uciekam już do lekcji bo nigdy tego nie zrobię! (i tak pewnie jak tylko zacznę to ktoś mnie gdzieś wyciągnie-ach ta asertywność).
Do zobaczenia!!!!!!!!!


Lurien.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz