poniedziałek, 27 maja 2013

Motyw: Krzyż

Witajcie! Miałam troszkę dłuższą przerwę z racji milionów kartkówek i klasówek i wreszcie znalazłam chwilkę czasu. Mam propozycję, aby co pewien czas pokazywać Wam różne części garderoby z konkretnym motywem. Dziś postawiłam na krzyże. Pewnie nie pomyślałabym nawet o nim, ale mam w głowie stylizację z ich udziałem, stąd moje godzinne przeszukiwanie Allegro. Poniżej podaję Wam linki do aukcji właśnie z tej strony, ale myślę, że stopniowo będę zamieszczała również z mniej znanych.

1. Kolczyki



Jak dla mnie to absolutny hit i niebawem chyba też je sobie zamówię! --> TU

2. Bransoletka

To też jest element mojej stylizacji, więc chyba też sobie zakupię... --> TUTAJ

3. Bluza


Może to przesada, ale mi się podoba *.* --> WŁAŚNIE TU

4. Legginsy



Po prostu świetne! --> TUTURUTU

5. Bluzka



Lubię takie zwykłe T-shirt'y bo łatwo można coś do nich dobrać --> HERE

6. Bluzka z dłuższym tyłem



Wygląda genialnie, tylko dlaczego tyle kosztuje? :c --> TUTAAJ

7. Sukienka



Nie wiem o co chodzi, ale coś mnie w niej urzekło --> HIR

To na razie tyle. Piszcie, czy podoba Wam się mój pomysł ;) Katy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz