sobota, 6 października 2012

Jesienne inspiracje.

Jako, że mam teraz masę nauki. Niestety taki profil.(biologiczno-chemiczny). Tak więc nie dałam rady zrobić nic 'mojego'. Poszperałam natomiast na stronach internetowych i przedstawię wam moją propozycję inspiracji na jesień. :)

No to na pierwszy ogień, buty!

botki na koturnie Deichmann (119zł)

kolejne botki na koturnie Deichmann( 119zł)
Szpilki Deichmann( 89zł)
Nie wyglądają na zdjęciu zbyt fajne, ale przymierzałam je i na nodze są cudowne.

Bordowe botki na koturnie Deichmann(99zł)
Botki na obcasie czerwone Deichmann(79zł)
Mój typ! Jak tylko zaświecę pieniążkiem to je kupuję.

Botki zamszowe, czarne na obcasie. CCC
Bordowe trapery CCC
Nie wiem co się tak uwzięłam na ten czerwony/bordowy kolor, ale bardzo mnie urzekły buty w tym kolorze. Chociaż te trapery są dosyć masywne, jednak dzięki 'sweterkowi' na górze i czerwonym kolorze mają swój urok.
Botki skórzane na obcasie H&M (299zł)
Są ładne i mają swój urok, ale jak dla mnie nie są aż tyle warte.
Botki na koturnie C&A(199zł)
Są ładne i urzekł mnie ten sweterek, ale niewarte swojej ceny.

Topy, swetry itd.
Bluzka na długi rękaw w czarno-cieliste paski H&M(59,90zł)
Bluzka z kołnierzykiem panterkowa H&M(59,90zł)
Miętowy sweterek H&M( 129,90zł)
Ostatnio urzekły mnie swetry z 'warkoczami'. Ten w kolorze miętowym jest świetny, jednak troszkę drogi ;)
Kardigan w świątecznym stylu, na jesień też fajny. H&M (129,90zł)
Świetny, uwielbiam norweskie wzory i kolory, ale także jak jego poprzednik, trochę za drogi.
Burgundowy sweter z futrzanym kołnierzem H&M(129,90zł)
Ładny, pasuje do wielu stylizacji, ciepły, ale także uważam, że niewart swojej ceny.
Kobaltowa marynarka H&M (79,90zł)
Ładnie może rozświetlić strój myślę, że nadal nie wyszła z mody.
Luźna koralowa koszula Bershka ( 99,90zł)
Świetna do wielu stylizacji. Mój typ!
Jesienno-zimowe ponczo. C&A( 69,90zł)
Spódnice, spodnie i legginsy:

Szare spodnie H&M(129,90zł)
Czarne spodnie a'la skórzane H&M(149,90zł)
Legginsy w kwiaty, na taką wczesną jesień H&M(39,90zł)
Niedrogie, a ładne!
Spodnie we wzory H&M(79,90zł)
Sukienka H&M (59,90zł)
Jasnoszare spodnie cygaretki Bershka( 79,90zł)
Spodnie z pluszu Bershka( 99,90zł)
Spódnica flokowana Bershka( 99,90zł)
Spódnica z falbaną Bershka(49,90zł)
Spódnica z zamkiem z boku Bershka(59,90zł)
Kobaltowa spódnica C&A(29,90zł)
Tania!
Skórzana spódnica C&A(55,90zł)
Dodatki:
Rajstopy H&M(49,90zł)
Ładne, ale drogie. Myślę, że w sklepie z bielizną można znaleźć tańsze.
Rajstopy ażurowe H&M(29,90zł)
Mój hit! Kupuję :)



Mam nadzieję, że coś wam przypadło do gustu. Pozdrawiam i do usłyszenia wkrótce.



Lurien.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz