wtorek, 23 października 2012

TAG- moje włosowe sekrety.

Tak sobie siedzę z kubkiem zielonej herbaty przeglądając blogowe nowinki oraz najnowszego JOY'a, oraz spoglądając za okno, gdzie robi się coraz ciemniej i coraz bardziej ponuro.  No i tym sposobem natknęłam się na TAG o włosowych sekretach i pomyślałam, a co tam, spróbuję ! No więc do rzeczy.

1.Twój naturalny kolor włosów to?
Hmm taki ciemny blond, popielaty, mysi, typowo polski kolor.
2. Twój obecny kolor włosów?
Rudy! Co prawda rzadko, kiedy farbuję jedną farbą, zazwyczaj je zmieniam, ale w rudości się zakochałam.
3. Aktualna długość włosów?
Jakieś 46-47cm, ale ciężko jest to dokładnie zmierzyć.
4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy?
Jakieś 70-75 cm.
5. Jak często podcinasz końcówki?
Tylko wtedy kiedy muszę, ostatni raz podcinałam je w sierpniu.
6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane?
Hmm generalnie proste, ale wywijają się i są dosyć niesforne.
7. Jaką porowatość mają twoje włosy?
Hmmm robiłam sobie te testy i jakoś nic mi nie powiedziały. Myślę, że są nisko albo średnioporowate.
8. Jakie są twoje włosy?
Moje włosy są przede wszystkim zniszczone zabiegami fryzjerskimi(rozjaśnianie, farbowanie itd.). Nie wiem czy jeżeli muszę je myć co dwa dni to można je nazwać włosami przetłuszczającymi się.
9. Jak wygląda rytuał twojej codziennej pielęgnacji?
Raz w tygodniu staram się olejować je na noc, do szamponu dodaję kroplę olejku rycynowego, a po myciu na 5 minut maska do włosów jaśminowa z Kallosa, jeżeli nie mam czasu na maskę to psikam je odżywką w spray'u. Obecnie Schauma masło shea.
10. Czego nie lubią twoje włosy?
Przede wszystkim wiatru i wilgoci. Nie lubią także jak ciągle się je dotyka oraz nadmiaru silikonów.
11. Co lubią twoje włosy?
Olejowanie, przeczesywanie, niesuszenie i nieprostowanie.
12. Jaka jest twoja ulubiona fryzura?
Rozpuszczone włosy, albo włosy z czubka głowy związane w kitkę, a reszta rozpuszczona.
13. Gdyby twoje włosy umiały mówić co by powiedziały?
Myślę, że 'dlaczego rozjaśniałaś nas 3 razy jednego dnia, a następnego nałożyłaś 3 farby, my też chcemy żyć!'
14. Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację?
Od jakiegoś kwietnia 2012 roku.


Dziękuję za uwagę, no i do zobaczenia niebawem.

Ściskam i całuję.
Lurien.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz