sobota, 13 października 2012

Ulubione lakiery do paznokci na jesień.

Hej. Jest sobota, a jako, że nie mam w następnym tygodniu żadnych sprawdzianów, jedynie odrobić kilka prac domowych i nauczyć się na kartkówkę i pytanie, to piszę dla was notkę. Nie ma co ukrywać, jesień pełną parą. Liście z dnia na dzień coraz bardziej żółte i czerwone, coraz częściej pada deszcz, wieje, robi się zimno i do tego coraz szybciej zapada zmrok. Postanowiłam pokazać wam moje ulubione lakiery do paznokci na jesień.

Tutaj cała dziesiątka razem. Poniżej podzieliłam je na odcienie.
Neonowy pomarańcz (Wibo-Lovely-Crystal Strenght) 
Brzoskwiniowy pomarańcz (Miss sporty nr.452) 
Wiem, że ten jaśniutki zielony średnio pasuje na jesień, ale uwielbiam go!
Neonowy zielony (Bell-Glam WEAR-neon colour nr.05)\
Butelkowa zieleń( Wibo-Lovely-Crystal Strenght)
Krwisty czerwony (Nail Polish- z rynku )
Wiśniowo-malinowo czerwony (Z drogerii nr.52)
Brązowo-czerwony (Z drogerii nr. 54)
Śliwkowy fiolet (Nail Polish z ryneczku)
Pastelowy fiolet (Miss sporty nr.344)
Ciemny fiolet z granatowym brokatem (Lovely-Wibo-with diamonds)

Dodatkowo przyszła do mnie odżywka, której już się nie mogłam doczekać. Jak trochę dłużej jej poużywam to ją tutaj zrecenzuję. Maska Kallos, jaśminowa do suchych i zniszczonych włosów.

Żeby wam pokazać jak bardzo dzisiaj mogę odpocząć. Zrobiłam sobie wielki kubek herbaty z cytrynką i sokiem malinowym, wzięłam komputer na kolana, siedzę na parapecie i oglądam ostatnie w tym roku promienie słońca ;)



Do następnego. Lurien.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz