wtorek, 8 stycznia 2013

7 urodowych grzechów głównych.

Mam dzisiaj chwilkę czasu i przygotowałam dla was tag. Co prawda stary jak świat, ale nie było go jeszcze u nas na blogu. :) Myślimy też z Kasią czy nie otworzyć własnego kanały youtubowego. Dajcie znać co o tym myślicie. No, ale bez zbędnego przedłużania.

1. Chciwość. Jaki jest najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś oraz jaki jest najtańszy kosmetyk który posiadasz?
Hmm najdroższy to jest tusz Heleny Rubinstein za 130zł. Powiem wam, że wcale nie jest taki dobry i nawet chyba wolę L'oreal Lash Architect 4D. Ten od Heleny ma jakąś dziwną szczoteczkę, czasem się kruszy i osypuje i jest jakiś hmm wodnisty.  Znowu co do najtańszego kosmetyku to chyba jest to lakier do paznokci za 5zł :)

Skusiło mnie w nim też bardzo opakowanie, gdyż jestem panterkową maniaczką.

2. Gniew. Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Nienawidzę wodnistych lakierów do paznokci i takich które długo schną. Nie cierpię też kiepsko kryjących szminek i bardzo klejących się błyszczyków. Hm co do uwielbienia to chyba tusze do rzęs. Posiadam ich kilkanaście. Najtrudniejszy do zdobycia? Chyba nie mam takiego kosmetyku, jak się chce to się wszystko znajdzie.
3. Obżarstwo. Jakie są według Ciebie kosmetyki najpyszniejsze?
Myślę, że lipsmackersy, owocowe balsamy do ust, masła i balsamy do ciała i żele pod prysznic. Jeżeli któryś z tych przedmiotów ma piękny zapach to aż chce się go zjeść. Ja najbardziej uwielbiam kokosa, czekoladę, wanilię i karmel. 
4. Lenistwo. Których produktów nie używasz z lenistwa?
Peelingu. Nie zawsze mi się chce peelingować całe ciało. To takie nudne. No i nie zawsze chce mi się czekać aż wyschną mi paznokcie, więc po prostu ich nie maluję. Często też nie mam czasu robić kresek eye-linerem.
5. Duma. Które kosmetyki dodają ci pewności siebie?
W sumie to nie wiem. Na pewno perfumy. Jak człowiek ładnie pachnie to już jakoś czuje się pewniejszy. Chyba też równe kreski eye-linerem i tusz do rzęs. 
6. Pożądanie. Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze wśród płci przeciwnej?
Oj tutaj się mogę rozpisać, ale żeby nie było, że oczekuję księcia z bajki. Przede wszystkim buty. Uwielbiam jak mężczyzna ma buty, które mi się podobają. Dużą uwagę przywiązuję też do oczu- jeżeli facet ma brązowe oczy to już jest po prostu mój. Do tego pośladki. Chyba większość kobiet zwraca uwagę na męskie pośladki, które nie mogą być ani za płaski, ani za wypukłe. Ach no i najważniejsze- perfumy! Nic tak nie odstrasza jak zapach potu u mężczyzny. 
Lubię buty coś w ten deseń. Tylko jeszcze bardziej dopasowane i hmm troszkę inny czubek. Nie mogę znaleźć nigdzie w internecie zdjęcia butów idealnych według mnie :(

7. Zazdrość. Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać  w formie prezentów?
Hmm kosmetyki do mycia twarzy, balsamy i masła do ciała, żele pod prysznic, tusze, szminki, chyba wszystko, nie cierpię tylko dostawać cieni do oczu, ale to pewnie przez to, że prawie w ogóle ich nie używam. Wolę oczy naturalne. 

Pozdrawiam. Justyna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz