poniedziałek, 21 stycznia 2013

Mini zakupy rossmannowe.

Jako że czasu brak na robienie zdjęć, a i pogoda za oknem nie sprzyja (-10 stopni) to mam dla was notkę z zakupami z rossmanna. Są one naprawdę mini no, ale nic innego nie mam. :)

Herbata karmelowa. Polecam! Cudowna na zimowe wieczory. I tania, w promocji można ją dostać za 3.99zł
Tonik under twenty Anti Acne przeciwko zaskórnikom. 

Żel do mycia twarzy under twenty Anti Acne. Planuję zrobić małą recenzję żelu i toniku, tylko muszę ich dłużej poużywać.

Maseczki do twarzy. Zielone jabłko używam jakiś czas i jest fajna, przyjemnie pachnie i lubię to, że się wchłania, a nie trzeba jej zmywać. Co prawda mogę nie być obiektywna w ocenianiu maseczek bo ja je głównie używam do relaksowania się w wannie. Ta seria limitowana truskawka i wanilia pachnie przepięknie! Od razu jak ją nałożyłam to czułam się wypoczęta i zrelaksowana. Nawet po 30 minutach mama pytała co tak pachnie wanilią. :) Muszę się koniecznie zaopatrzyć w jeszcze kilka. 


Pozdrawiam. Lurien.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz