piątek, 18 stycznia 2013

Śmieszna notka.

Mam dzisiaj dla was taką śmieszną notkę. Jest piątek wieczór nie mam ochoty na pisanie żadnych recenzji, przerabianie zdjęć ani nic takiego, a więc postanowiłam zrobić spis słów kluczowych po których trafiacie na naszego bloga. Uśmiałam się strasznie czytając to wszystko. Niektóre wpisy są całkiem okej i w sumie nie dziwię się, że trafiliście przez nie do nas, ale niektóre to po prostu masakra, oczywiście w sensie pozytywnym bo można sobie poprawić humor na cały wieczór. Właśnie ja tak zrobiłam, ale do rzeczy:

1. Botki na obcasie ccc
2. Buty na obcasie ccc
3. Bershka sukienka azurowa
4. Jak uszyc ciepłe kapcie ze - hahahaha! Nigdy nie pisałyśmy o szyciu kapci, no i powinno być 'z' a nie 'ze'.
5. Kapcie pandy - ojej ktoś szukał moich najulubieńszych kapci <3
6. Kapcie zwieżątka- no cóż słownikiem ktoś nie grzeszy ;)
7. Kapcio skarpetki
8. lurienandkaty - <duma>
9. Picie skrzypu polnego na włosy- wohoo!
10. Botki zamszowe na obcasie
11. Buty na traperze czerwone
12. Buty zamszowe na obcasie na zamszu- masło maślane? ;>
13. Cukierki z zielonej herbaty- hmmm nigdy nie jadłam, ale jak ktoś je odkrył to dajcie nam znać!
14. Farbowane rude włosy- <duma2>
15. Jakie buty do marynarki- hmm a może wypadałoby wprowadzić jakieś porady?
16. lurienandkaty.blogspot.com+tydzien-1 -hmmmm
17. Męski gruby sweter- Niestety nie mamy na swoim blogu męskich rzeczy :((((
18. Picie drożdży efekty
19. Pierścionek na dwa palce - <duma3> moje ulubione pierścionki <3
20.  Botki ze sweterkiem
21. Zakolanówki z brokatem na gumce- próbuję je sobie wyobrazić i niestety coś mi nie idzie
i uwaga uwaga uwaga hit!!!
22. gruby cukiernik - jak to zobaczyłam to po prostu padłam ze śmiechu :D


No i tak na koniec troszkę statystyk żeby was zanudzić.
Naszego bloga oglądało:
Dzisiaj: 25 osób - 24- Polska, 1- Włochy
Tydzień:  145 osób - 130- Polska, 9- Stany Zjednoczone, 3- Francja, 2- Niemcy, 1- Włochy
Miesiąc:  537 osób- 469- Polska, 31- Stany Zjednoczone, 17- Francja, 8- Niemcy, 7- Wielka Brytania, 2- Norwegia, 1- Austria, 1- Włochy, 1- Turcja
Przez cały czas bloga( 3 miesiące 14 dni): 1597 osób !- 1329-Polska, 173- Stany Zjednoczone, 49-Francja, 17- Niemcy, 13- Rosja, 10-Wielka Brytania, 2- Norwegia, 2- Turcja, 1- Austria, 1- Białoruś, 1- Włochy

Chciałyśmy baaardzo podziękować za to, że oglądacie naszego bloga. Myślę, że następne statystki zrobię jakoś na pół roku bloga, albo na rok, zobaczymy. Jesteście świetni, że nas oglądacie/czytacie, tylko byłoby nam jeszcze bardziej miło gdybyście komentowali, wtedy wiedziałybyśmy na pewno, że nie robimy tego na marne. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz