niedziela, 6 stycznia 2013

Different things

Przez ten brak mojego komputera (tak, tak, jeszcze się trochę poużalam) mam małe zaległości i stwierdziłam, że dzisiaj powstawiam kilka zdjęć jeszcze grudniowych.


Od lewej: 1. Biała kredka, Sensique
2. Cień do oczu czerwony, My Secret Matt Eye Shadow 514
3. Lakier do paznokci, Sensique nr 163
(pierwsze trzy kosmetyki to jeszcze prezent od Justyny na Gwiazdkę <33)
4. Perfum w atomizerze, Beyonce Heat Rush
5. Perfumy, Beyonce Pulse (moje ulubione !!!)
6. Perfumy, Chanel nr 5
7. Mus do ciała Masło Shea i Trufla Czekoladowa, AVON


Sweterek, Top Secret
Bluzka, Eldar
Pasek, New Look
Spódniczka, wyrób mojej przyjaciółki (dzięki Patt. !)



Czarna zwiewna koszula, Mango (uwielbiam ją !)


Pozostając jeszcze w aurze świątecznej...



Srebrne kolczyki (po prostu wspaniałe, dziękuję Michael !)


Tablet Moderate (wonderful !)


Katy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz